Lördag

Kl sju i morse fick jag för mig att jag skulle ta de nya skorna på en joggingtur. De blev helt klart godkända.
Skoskaven kände ja inte av så mkt heller utan det enda som märktes va att det va lite halt på vissa ställen.

Efter en lång o härlig dusch och en stillsam frukost så är jag nu redo att starta dagen.
Pojkarna ska åka till gvd men jag stannar hemma. Jag ska passa på att städa medan jag är själv hade jag tänkt. Huset är i stort behov av en grundlig sanering och man får mer gjort när man är själv.

En nygammal väggtext sattes upp igår i sovrummet och nu märker man ännu tydligare att vi måste göra ngt åt dörrarna. De är både gulaktiga och fula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design