Ljus i vårt hus

Är det ngt jag älskar så är det ljus, ljus i alla möjliga former. Som så många andra så anser även jag att det inte går att få gör många ljusstakar /ljuslyktor o ljus i hemmet. Allt blir så mkt mysigare och trevligare med ljus, tycker ni inte det?

Och för er som gillar doftljus så kan jag rekommendera yankee candle. Även om jag inte har ngn erfarenhet av alla olika dofter som finns så kan jag nog med säkerhet säga att alla är helt underbara! och ett litet tips är att köpa en mindre o billigare variant på Nelly.com för att se vilken doft som passar just dig!

Detta ljuset va en alla <3 dag present av Karin.

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design