Jag älskar string....

Jag tycker det är så fint med en stringhylla!
Kan nog tom sträcka mig så långt och säga att jag älskar stringhyllor.

en sån här stringhylla pocket har Oliver på sitt rum och den kommer ifrån www.designonline.se
Och trots att jag är allergisk mot dammhyllor i köket så skulle jag vilja ha en likadan i köket.
De är enkla och stilrena och en sån hade passat perfekt på en av väggarna i köket.
Man kan ju ha tur att hitta dessa på loppis men sådan tur lär väl aldrig jag ha.

Hade även velat ha en större variant i Olivers kommande rum och en större kan man själv "plocka" ihop på www.rum21.se

Så fort jag får upp min hissgardin i köket, vilket känns som aldrig då tyget inte kommit in ens, så ska jag börja jobba på operation: Övertala-alex-att-vi-måste-ha-en-stringhylla-i-köket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design