Jackpot i brevlådan

Kanske låter som om jag har ett rätt händelselöst liv men jag gillar när posten kommer (jag vet det är jag o pensionärerna)tycker det är spännande på ngt sätt :). Man vet lixom inte vad som ligger i brevlådan idag.

Oftast är det ju tyvärr räkningar och reklam men ibland så dyker det upp små överraskningar, som idag tex.
Hur glad blir man inte när det ligger ett handskrivet brev i brevlådan? Så personligt samtidigt som det oftast betyder ngt glatt. Att det som idag va en inbjudan till en rolig fest gör ju det ännu bättre.

Idag innehöll brevlådan även ett nytt nr av hus & hem så idag va det rena jackpoten i brevlådan!


Kommentarer
Postat av: emelie

Hihihi!!! Ja, det ska bli kul med lite tjejfest igen. Det va ett tag sen jag hade såna......! Men nu måste jag skärpa till mig. Puss på dig!

2012-04-01 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design