HLR

HLR:en igår gick rätt bra men jag hade inte en tanke på att det var så jobbigt eller tungt kanske man ska säga. Va helt genomsvett så när jag kom hem igår så fick det bli duschen direkt. Men nu känner man sig iaf relativt säker på det men man får nog ta en repetition en gng per år för att friska upp kunskaperna. Sedan hoppas jag aldrig att jag kommer att behöva få användning för mina kunskaper.

Den här dagen ser ut att bli en repris på gårdagen vilket inte gör ngt alls. Allt blir så mkt lättare o roligare när solen är framme. Tänk vilken härlig tid vi har framför oss nu=)


Avslutar med att säga G R A T T I S till världens bästa Joss oxå. Hoppas du får en jätte fin födelsedag=)!

Kommentarer
Postat av: josse

tack linds :)

2012-03-13 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design