Grill o melodifestivalen

Det ha varit en rätt fullspäckad lördag men en riktigt bra sådan!
Dagen började med intensivgympa och efter det blev det lördagsfika hos Niclas och Karin. Följt av veckohandling och sedan en joggningrunda. Jag vet vad ni tänker och det stämmer! Jag är förbaskat duktig som både tränar på morgonen och springer på em. Men kan ju erkänna att det va inget maraton jag sprang utan närmare bestämt 2,3 km. Min kusin o sambo nästan hånade mig pga få km men hallå man måste börja ngnstans och jag känner mig i vilket fall himlans duktig. Guldstjärna till mig:)!!!
Sen tycker jag att appen Runkeeper gör d himla mkt roligare!

Nu när man varit så duktig är man värd en riktig myskväll.( måste ju äta upp d kalorier jag gjort mig av med) Det vankas grill, vin och melodifestivalen. Har ingen direkt favorit än då jag oftast behöver lyssna på en låt ett par Gng innan jag tycker den är bra. Men lovar att jag kommer skaffa mig en favorit under programmets gång och då jäkla ska det röstas! Vem hoppas ni vinner?

Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Helt rätt. Låt dem inte bräcka dig. Det är bättre att starta med liren sträcka så man behåller den positiva känslan när ban kommer hem... Annars kanske det inte blir fler rundor. Heja dig:)

2012-03-10 @ 22:21:21
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Christine

Du förresten, jag har hittat ett rödvin jag tror du skulle gilla J.P vinet, med sned flaskhals! Det bara slank ner när jag drack det förra veckan. Så ett tips från mig :)

2012-03-11 @ 17:57:12
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design