Fredag

Ang glasögonen så höll de flesta med om att glasögon nr 3 åker tillbaka. De gillade jag inte alls, tycker de va alldeles för spetsiga uppåt och påminde om glasögon från 50 talet. Så ska lämna tillbaka de i em och ta hem några andra. Gärna några mindre för nu känns de som att de jag har tagit hem täcker hela ansiktet. Det här med att bestämma vilka glasögon det blir för min del kommer bli ett väldigt lååångt projekt =)!

Kan knappt fatta att det är fredag igen då tiden går ovanligt fort nu, fortare än den brukar hur det nu är möjligt?!? Den här helgen ska det tränas och sen ska vi fixa en hel del i trädgården inför bla det kommande trädäcket. Herregud vad jag längtar efter vårat trädäck. Har kollat på möbler till det, konstrotting eller rottingmöbler ska vi ha där och det kommer bli så jäkla snyggt. Så håll tummarna för uppehåll!!!
Om några timmar är alex hemma igen efter ett par dagar i tjeckien, så snart tar vi helg hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design