Eftermiddags blogg

Eftersom vi redan hade ätit klart och gått igenom alla butikerna på kärnan redan kl halv ett så blev det inget besök på eko. Orkade inte vänta tillsammans med pensionärerna en halvtimme innan de öppnade så vi gick bort till mio istället där mamma skulle kolla på soffa till stugan.

Va många fina soffor det finns nu och billiga är de oxå. Känns som att man får mkt soffa för pengarna. Jag hade gärna sett att vi köpte en ny till vardagsrummet då jag inte riktigt är så förälskad i den vi har nu. Men då den är väldigt praktisk när man har hund och småbarn så blir d tyvärr ingen ny soffa just nu.

Mamma bestämde sig iaf för en soffa och jag nöjde mig med att ta hem mio katalogen ihopp om att hitta det perfekta soffbordet. Yes still looking.

Fick dessutom med mig ett par nya joggingskor hem dock inte från mio då.
Nu ska jag krypa upp i soffan med mio katalogen o vila lite. Ikväll tar jag cykeln bort till N för att se hur livet leker med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design