Torsdag

Om några timmar bär det av till bästkusten för mig, oliver o mamma. Nu va det ju nästan två månader sen vi va där sist så det ska bli riktigt skönt att komma ner o få njuta lite av Halmstad luften.

Det ska njutas, lekas, ätas gott och bara vara. En shoppingtur står även på schemat.
Tyvärr kommer det inte kunna bli någon joggingtur på stranden då jag har fått väldans ont i mitt knä. Vet inte vad det kan vara, men kände av det förra onsdagen på träningen och sedan när jag sprang i fredags så gjorde det väldans ont. Nu känner jag det när jag går och tom när jag vänder mig i sängen emellanåt. Riktigt irriterande. Så även om det tar emot extremt mkt så har jag en vilovecka nu. Hoppas verkligen det blir bättre efter att jag vilat en vecka för jag håller på att bli riktigt frustrerad!

Hur som haver nu ska här packas och sedan blir det en fika med moster o kusinen innan vi hämtar upp mamma/mormor o styr bilen mot Halmstad!


Kommentarer
Postat av: Issa

Så söt! Hur länge stannar ni?!

2012-06-07 @ 11:15:27
Postat av: Sandra

Alltid lika glad, riktigt going :) Hoppas ni tar m d fina vädret till Halmstad ;)

2012-06-07 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design