Midsommarafton

Mina fina älsklingar ligger o sover o jag sitter o äter frukost i min ensamhet. Rätt skönt att få äta frukost i lugn o ro utan stress. Eller jag utan o utan, jag känner mig ändå lite stressad, som alltid. Så fort maten är i magen ska det börjas fixa o donas nämligen.
 
Det blir midsommarlunch här hos oss med allt vad det innebär sedan i em bär det av på midsommarfirande vilket ska bli riktigt kul.
Kan inte riktigt förstå att det är midsommarafton idag, har inte den känslan riktigt. Men efter att fått på sig klänningen ( klänning är ett måste på midsommarafton) och satt sig ner till bords för att inta midsommarmaten så kanske känslan kommer komma smygande. Ska bli riktigt gott med midsommarmat, min favorit på midsommarbordet är laxen, nypotatisen o burkskinkan. Många som läser rynkar säkerligen på näsan när de läste burkskinka haha. Inte många om gillar det, varje fall inte i vår umgängeskrets men jag älskar det=)!
 
 
Finbesök igår av Niclas o Karin. Tyvärr fick vi inte så fint besök av annat oxå dvs knotten. Så det gick knappt sitta ute till slut. Men trevligt va det ändå, som alltid!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design