Föräldramöte på dagis

Va på föräldramöte igår ju på det dagis som Oliver ska börja på i aug och jag är super nöjd! Både med personalen som verkade jätte mysiga och likaså hela upplägget. Tycker det är en himla bra grej att de ordnar en sån här föräldraträff för alla föräldrar innan barnen börjar så man får träffa alla. Lite kul oxå att Oliver kommer på samma dagis som en av de pojkarna som han döptes tillsammans med.
Som sagt tror detta kommer bli jätte bra och Oliver kommer förhoppningsvis trivas som fisken i vattnet.
 
När Oliver börjar dagis om ca 7 veckor så har jag varit hemma iungefär 16 månader. 16!!! Helt sanslöst vad tiden går fort, känns som om det va igår han kom till oss och snart ska han börja på dagis.
Tycker ju det ska bli kul och träda in i en ny fas i föräldralivet men samtidigt så kommer jag sakna min lille skatt så oerhört mkt när vi nu inte kommer spendera lika mkt tid ihop.
Tror det är himla tur att det är Alex som kommer sköta det här med inskolningen då jag förmodligen komma förstöra mer än göra nytta...
 
förra sommaren
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design