Dagens

Just nu är blogg.se värdelöst. Det är otroligt segt, går inte att blogga från mobilen och bilderna blir skumma. Antar att det beror på ändringarna de gör. Får verkligen hoppas att ändringarna blir till det bättre när allt är klart. Själva bloggsidan verkar som sagt kanon, bara det fungerar som det ska.
Ha funderat på om jag ska börja med dagens outfit. Tycker ju det är kul att se andras outfits men känns inte riktigt som att d passar mig att lägga ut det. Speciellt inte när jag bara går hemma de flesta dagarna o inte har några direkt roliga kläder på mig. Tror nog inte ni är så intresserade av det, men vi kan ju ge det ett försök.

Här är iaf dagens.
(Oliver gillar att diskutera med sin spegelbild)
Har ingen aning vf det blir rosa lite överallt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design