Nytt matsalsbord

Jag har letat och letat, i flera månader har jag letat efter ett vitt matsalsbord men utan resultat. Har hittat flera som är ok men inget som känns sådär klockrent. Många är tex bara 90 cm breda och det är för smalt, vill ha 100 cm som det vi har nu.
 
Just nu har vi ju ett i ek och det är som sagt kanon fint med ek men inte hos oss. Vill ha ett i precis samma stil fast i vitt. Vet ni om det finns ngt sånt ngnstans?
 
 
Tanken har även slagit mig att lämna in det på målning/lackering men vet ej hur bra det kan bli. Ngn som har erfarenhet av det?
Våran sänggavel va i ek och det gick ju bra att lämna in den för lackering men ett bord är det ju ännu nogare med,för där kan man ju verkligen sitta och inspektera, det får ju inte synas att det är ommålat.
 
 
 
Ska ner till malmö i augusti och då ska vi titta in på XXXLutz där ja kan ha hittat ett bord som har potential till att få flytta in hos oss.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vitt Norden från Ikea!!! Snyggt, rejält och billigt! Finns många storlekar också.

Svar: tack för tipset, men det är inte riktigt ett sånt bord jag är ute efter=)
Linda

2012-07-02 @ 14:50:22
Postat av: Ibbe

Kolla på mio dom har rea där nu det fanns två stora fina :)

Svar: Ha kollat där, men ska kolla igen då=)
Linda

2012-07-03 @ 14:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design