Lördag

Igår blev det en utekväll för mig och syster vilket innebar bla öl, champagne, skratt och lite dans.
Gästis stod på schemat och först hade vi en jätte stor soffa för oss själva men den blev snabbt full då det anslöt fler o fler.
Kanske att det va lite för mkt folk på gästis, blev så stökigt och folk satt precis överallt kändes det som. Men ändå  en trevlig kväll med tanke på alla fina människor som va ute. Jag höll dock inte ut lika länge som de andra då jag fick en sådan sprängande huvudvärk och va tvungen att gå hem. Egentligen gjorde det dock ingenting då jag va rätt nöjd och mättad av allt.
Tack alla fina för igår!
 
Syskonen W
 
Syskonen H har kramkalas
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design