Ny vecka

Nu är alla långhelger över på riktigt o vardagen är här igen. Känns skönt samtidigt som det är lite tråkigt att det är en hel evighet kvar tills alex är hemma lite extra länge med oss. Men får ju tänka átt tiden bara rusar iväg o att snart är påsken här:).

Veckan som kommer känns lite suddig. Känns som det borde vara ganska mkt inplanerat men jag kommer knappt ihåg vad.
Idag blir det pw med cam o milo, onsdag lunch med karin o helgen blir det ikea. Det är det jag vet. Sen ha ja för mig att jag ska till tandläkaren oxå. Vet ni om man får ett sms dagen innan, eller hur fungerar det?

Igår när vi va hos karin o niclas så visade de en lampa de hittat på erikshjälpen - exakt en sån lampa som jag vill ha oxå. Fast de hade köpt en golvlampa o jag vill ha en mindre som ska stå antingen i vardagsrummet eller i sovrummet. Så imorgon får jag nog ta o besöka erikshjälpen igen för att se om jag har lite tur att hitta en jag oxå!

Känns som sagt som om det är ngt annat mer än tandläkaren jag borde komma ihåg den här veckan men ha ingen aning om vad. Ber om ursäkt redan nu om jag glömt bort ngt o inte dyker upp på avtalad tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design