Man kan aldrig få för många lampor....

Det blev en lunch med mamma på stan, på cafe 18. Tycker inte de ha ngn god lunch där men mamma verkar ha fastnat för deras sallader av ngn anledning jag inte kan förstå?! Stigs på kärnan däremot har supergoda sallader!


Oliver fick ett nytt bäddset

Inges El fick sig ett besök o mamma köpte en super snygg svart lampa i plexi(?). En sån lampa en annan bara får drömma om.
Medans mamma höll på med sitt smet jag in i lunchrummet för att få mig en liten johanna dos. Nu har jag fått mersmak o vill ha mer! Johanna lovade även att hålla utkik på lagret efter en sån lampa jag ville ha. Håller tummarna stenhårt.



Oliver är på väg upp till sig för att nana
Läskigt hur fort han går upp för trappan

Borde ta tag i städningen här hemma då hela huset känns som ett katastrofområde men ska bara bänka mig lite i soffan, bara lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design