hockey hockey hockey!

Fredagskvällen blev lite annorlunda än planerat men åh så mkt bättre!
Vid halv sex tiden begav jag mig till karin för lite tjöt o vin. Vi hann även uppfinna en ny
drink, bacardi melon med alkoholfritt vin, innan det va dags att halvspringa till ishallen för lite hockey.

Ishallen va packat med smålänningar som ville se Tigers spela. Kul att det va så mkt folk o ännu roligare att Tigers vann.

Hade en jätte kul fredagskväll tillsammans med Karin o jag tycker att man alltid borde dricka vin när man går på hockey! Man slipper frysa lika mkt då o allt blir såå mkt roligare=).

Alex stackarn jobbar idag så det blir ingen träning idag som jag hade tänkt egentligen. vilket egentligen kanske är lika bra då oliver blivit dunderförkyld o jag känner att det verkar som det hoppat på mig oxå.  Fram med handsprit o naturläkemedel, här ska överdoseras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design