Bye bye kg

Today is the day!
Idag börjar träningen för min del o säkert för många andra oxå iofs, men nu pratar vi om mig.
Har sett fram emot det enda sen den slutade o den här terminen ser ut att va rätt lovande, fler pass som passar mig o pass som jag verkligen saknat.

På måndagar blir det styrkegympa. Karro som har det hade ett pass för två år sen som jag älskade, så förväntningarna är stora. Torsdagar blir det aerobic, behöver jag säga mer än YEEIIJ!
Tisdagar har jag inte bestämt mig än vilket pass jag ska gå på. Antingen intensivgympa med stina eller så blir det styrkepasset efteråt.

Då alex reser rätt mycket i jobbet så är det inte alltid jag kommer iväg till passen men då får det helt enkelt tränas här hemma. För nu jäkla ska kg bort o kroppen ska bli lite tightare.
Idag väger jag 53 kg och jag ska gå ner till 50 kg. 3 kg låter ju inte så svårt o man kan gå ner det lätt om man börjar banta o skippa vissa mål osv. Men det är inte så jag tänker gå till väga. Och det är inte det som är det svåra, att gå ner, utan det är ju att stanna där som är lite svårare.

Litet tips till er som vill förlora några cm runt midja o mage, för en dagbok där ni skriver ner hur det ser ut varje vecka. Man blir lite mer sporrad då. Jag gjorde det i höstas o kommer att fortsätta göra det. Från sept till dec försvann 10 cm från min midja o mage och nu i vår ska det bli mer.

I år ska jag inte bada bland gäddorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design