Skor kan man aldrig få för mkt av

Förr köpte jag alltid skor, ALLTID. Älskar skor o köper gärna skor fortfarande men i dagsläget blir det inte så mkt av det utan jag prioriterar andra köp istället. Men bara för det så ha jag inte tappat min kärlek till dessa skapelser som pryder fötterna!
Hade kunnat köpa skor enbart för att de är fina, behöver inte använda dem utan de kan bara få stå där o göra det de gör bäst - se bra ut helt enkelt!
Tyvärr ha ja inte plats för alla skor, utan de flesta ligger inslängda lite här o där o det gör nästan ont i mig att vissa av dem knappt få se dagens ljus. Helst av allt hade jag velat ha en stor vägg där alla skor stod på rad så man fick se alla skapelser.
Hur som haver så tog jag mitt förnuft lite till fånga för ett tag sen o gav bort en hel del skor, dit de kommer till användning istället för att de bara ska stå o samla damm i ngt garderobs mörker.
Men nu är det ju så då att jag har ju lite plats över till nya skor istället . Det blev lite av en win-win situation. ;)



För några år sedan skulle jag aldrig få för mig att ta på ett par converse. De va helt enkelt inte min stil men som med så mkt annat så tar det ett tag att vänja sig vid en ny trend. För mig tog det bara lite längre tid=).
Dessa skor hittar du hos Nelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design