Önska

Hade ju som sagt några ärenden på stan innan och ett av dem va att springa in på Ik-form (önska) för att se vilken/vilka färger vi ska satsa på när det gäller Mateus. För övrigt ville jag ha allt inne på Ik-form, man blir bra sugen på att piffa till det här hemma o göra det lite vårfint när man se deras utbud, ge mig gärna ett presentkort där tack!
Hur som, nu vet jag vilka färger vi ska ha här hemma. Det blir grått, vitt och ljusrosa!


Så alla ni som är sugna på att ge mig en present se hit!






den lilla ostronskålen i ljusrosa


en vit spetskanna o en rosa




ett vitt stort spetsfat




dessa tallrikar fast i grått
sen vill jag ha vita assietter


Känns otroligt skönt att ha bestämt sig =)


bilderna kommer ifrån Urban living





Kommentarer
Postat av: Jonna

så fina saker :)



Hehe Tack söta du !! =) Jag älskar den! :)

2012-02-08 @ 15:41:47
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/
Postat av: Marie Lundin

Måste bara säga att du har fått mej att bli helt Mateus skadad med... Var inne på Önska innan idag. Tittade med på färgerna vit och rosa. Får ser hur jag gör. Dom e ju inte gratis..;)

2012-02-08 @ 20:05:49
Postat av: Christine

Ja, de rosa är mycket fina! Ska nog ta och önska mig sånna när jag fyller tror jag bestämt :)

2012-02-08 @ 20:48:06
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design