Onsdag

God morgon på er!
Nu ligger minimannen o sover igen o jag ska strax börja dagen på riktigt. Har en hel del som ska fixas idag o lite små saker att göra inför kvällen.
Under fm får vi besök av Olivers farmor och då ska jag passa på att göra några ärenden tänkte jag. Ibland är det skönt att få göra dessa små ärenden utan barn. Går snabbare o är betydligt smidigare.

Sedan ikväll kommer mina flickor hit på besök för lite mat o tjöt. Ska bli kul att ha de flesta samlade under ett o samma tak för en kväll. Tyvärr kunde inte alla komma men det är alltid svårt att få ihop en dag som passar alla. Nästa gång kanske!=)


Kommentarer
Postat av: josse

tack för en trevlig kväll linda :) får vi göra om snart!! :)

2012-02-08 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design