Niagarafallet

Då ha förkylningen brytit ut. Trots att man känner sig helt igenkorkad i huvudet o otroligt ofräsch så är det ändå skönt att den gjort det för det visar ändå att det går åt rätt håll. När näsan förvandlas till ett niagarafall så blir man snart bra! Så efter helgen är jag frisk o på måndag blir det träning igen!

Idag är jag på mkt bättre humör än igår så idag blir d inget onyttigt o inget slötittande på dåliga program. Nej idag ska jag försöka ta tag i saker som legat på is här hemma såsom tvätt o städning. Sedan blir det mat hos mormor o morfar, frisörtid o så ska jag hämta ut en sak som jag vunnit, wiiee=)!

När det gäller frisören så kommer jag som vissa sa vänta med att färga det lite mörkare till hösten om jag fortf vill det då. Får se vad Line säger om det hela o vad hon tycker vi ska göra åt kalufsen idag. Är fortf väldigt sugen på att göra det mörkare men d är nog som vissa säger att det är bättre att vänta.

Solen skiner o snön försvinner, lovely day!!!
Sedan får väl även jag, som alla andra, säga grattis till Vickan o Daniel o till deras alldeles egna prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design