Life is good

Angående min beslutsångest igår så gjorde jag ett ganska bra val.
Jag kom helt enkelt på att det ena behöver ju inte utesluta det andra. Skippade pizzan men gick till emilia en runda ändå. Vid kvart över tio traskade jag hem mkt nöjd med mitt beslut efter att ha haft en trevlig kväll med flickorna.

Idag startade jag dagen med ett aerobics pass. Lördagen kunde inte ha börjat bättre, möjligtvis kanske att en hotellfrukost hade suttit fint oxå, men lördagen började riktigt bra!
Efter träningen har tiden bara sprungit iväg och strax ska jag iväg för att möta upp karin men först tänkte jag vänta in ett litet besök innan jag ger mig av. Alex föräldrar kommer hit med vänner från danmark o de har med sig en liten bichon frisé och denna lilla vovve måste jag ju spana in först.


P.s vet inte om ni märkt det, men en alla ♥ dag present jag fick av alex va en egen domän. Min lilla blogg kan ni nu hitta på www.lalinda84.se Man slipper alltså det extra jobb som medför att skriva blogg i adressen. Stort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design