Härliga underbara fredag

Istället för aerobics igår så blev det styrkegympa, positiv överraskning då jag verkligen gillar hennes pass. Det märktes att man hade varit sjuk då orken inte va helt återställd men det gick bra ändå.
Fick även ett tips av Petra att jag ska börja träna med en pilatesboll då den är lite snällare mot magmusklerna o kan då hjälpa mig att få dem att gå ihop igen. Så får nog ta o skaffa mig en sådan så jag kan göra lite övningar på kvällskvisten=)!

Den här helgen är efterlängtat, ja precis som de flesta helgerna men den här känns ändå snäppet lite bättre. En helg som ska gå helt i familjens tecken.
Även fast jag o alex träffas i stort sett varje dagumgås man inte, inte på vardagarna. Han har jobbat väldigt mkt o sen när han kommer hem åker jag kanske o tränar o sen är vi båda helt slut o sitter mest bara i soffan med dator o ipad tills det är läggdags. Så imorgon har vi inget bestämt utan då ska familjen umgås utav bara tusan o även på söndag. Det blir en familjehelg o vad vi gör spelar inte så stor roll bara vi gör det tillsammans♥

Ikväll blir det bowling tillsammans med K o N, riktigt skoj. Har inte bowlat på två år så vi får se hur det här slutar. Håller tummarna för att klotet håller sig på banan o inte i rännan! Ähh vem försöker jag lura, jag är grym! ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Så har vi det också... Alltid nåt som måste göras så man kör skift på nåt vis... Vi löser det med en vardag i veckan som vi ägnar åt oss o inte till nån annan... Plus att vi har ju hela helgen på oss ;) hihi!!

2012-02-03 @ 10:47:07
Postat av: Sofie

Hej! Tänkte bara "träda fram" som en av dina läsare. Vet i tusan hur jag hittat hit, men har fastnat och följt dig ungefär sedan söta Oliver föddes.

Trevlig helg! / Sofie

2012-02-03 @ 20:00:23
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design