Fredag

Detta kommer att bli en bra fredag, det känner jag på mig.

1.
För det första kommer Alex hem efter att ha jobbat i Lund i 2 veckor , iofs va han hemma i helgen men idag kommer han hem "på riktigt". 
2.Oliver är betydligt piggare!
3. Jag ska äta fredagslunch med camilla o mamma.
4. Det ska spenderas pengar på stan med syster.

Ikväll står jag lite i valet o kvalet över vad jag ska hitta på. Är hembjuden till emilia på tjejmys ala pizza o vinkväll men hade tänkt träna imorgon kl nio o då är en vinkväll inte så bra. Men en tjejkväll är ju ändå en tjejkväll, det väger ganska stort! Samtidigt kommer alex hem o han har jag inte träffat sen i måndags o stannar jag hemma o myser med han kan jag ju träna imorgon. Gahh beslutsångest!

Av 119 läsare igår så va det bara en person som svarade på frågan va jag skulle göra med håret. Lite tråkigt att inte fler sa va de tyckte, hade uppskattat eran hjälp. Kommentera gärna mera, man får ju vara anonym =)!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch förlåt. Vet själv hur det är när man ser statistik i jämför med kommentarerna:/ Jag har alltid nån tanke om det du skriver, så ska bli bättre på att framföra dem:) Angående håret så tycker jag: vid förändring - gör det ordentligt! Så vill du testa bli mörk.. Ta i ganska rejält (så du får djup i färgen). Tror det skulle passa... Men glöm inte att du kanake måste färga brynen för att få lite kontrast i ansiktet! Men tänk också på att du kanske inte hinner bli sommarblond till sommarn sen.

Och glöm inte: en skönhet klär i allt!!!



2012-02-17 @ 09:20:40
URL: http://traningstokig.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med dig, kommentera mera =)

Jag tycker oxå det är dåligt när du har så många läsare som inte kommentera. Jag vet inte riktigt vad du ska göra med håret, men en stor förändring är alltid kul. De går ju färga tillbaka om det skulle bli helt crazy =)

Ha en fin kväll!

2012-02-17 @ 19:50:32
URL: http://overenskommelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design