Trött....

Ni vet den där låten..."Du vet väl om att du är värdelös...väärdelös..." Den låten har jag haft på hjärnan och gått och nynnat på hela em. Det är nämligen ungefär så jag känner efter min första dag på jobbet med tanke på att jag va helt lost in space.
 
Känns som jag inte kommer ihåg ngt från tiden innan min mammaledighet , vilket iofs inte är så konstigt efter så lång tid och jag vet att det kommer bli bättre. Men just nu känner jag mig rätt liten.
Hur som haver så va det ändå kul att va tillbaka och jag tänker då se till att inte känna mig totalt nollad så länge till, utan nu så ska jag se till att friska upp minnet och lära mig allt! Wish me luck;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design