Roadtrip mot Malmö

Det blir en liten mjukstart den här v då jag är ledig idag. Sitter i bilen just nu och den rullar ner mot hudkliniken laseravd i Malmö. C på kk har nämligen ordnat en tid åt mig där då de ska kolla på min arm. Känner att det är lite slöseri med tid då ja är helt säker på vad de kommer säga. " ja du förstår att detta är en missfärgning pga en järninjektion och det är ju inget som sitter ytligt som går att åtgärda, utan detta är en permanent missfärgning som möjligt kan blekas lite med tiden". Ungefär så kommer d nog låta . Men vi får se, det va iaf snällt av C att ordna en tid åt mig iaf även om jag inte har några större förväntningar. Och trots att jag ser detta som lite slöseri med tid så är det iaf kul att få en heldag med alex( o är hemma och visar alla sina leksaker för farmor) i Malmö, för d är inte bara hudkliniken som ska få sig ett besök, XXXLutz står även på listan!


Kommentarer
Postat av: Peter Nordin

Får hoppas på det bästa! Vem är C förresten? :-)

Svar: C är chefen på kvinnokliniken på vmo sjukhus=)
Linda

2012-08-07 @ 14:45:02
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design