och så var det dags...

Har gått och väntat på att bacillerna å virusen ska invadera vår lilla familj och de kom smygandes redan i början av veckan då alex blev förkyld, och idag fick jag hem en snorig o febrig liten kille. Som sagt det va väldigt väntat.
Hoppas innerligt att jag klarar mig åtminstone att jag pigg och alert nästa helg då köpenhamn står på schemat. Kommer bli extremt besviken om jag ligger däckad då! Ska börja jobba upp ett försvar redan nu med vitaminer av all möjlig sort, här ska fasiken inga baciller få hoppas på mig!
 
Skönt att vi har en oplanerad och lugn helg framför oss, tror alla kan behöva det. Tanken va att vi skulle åka till jkpg imån och kolla på köksutrustning men nu får vi nog skjuta lite på det.
Ser verkligen fram emot en lugn helg med mina favorit killar o bara en massa mys, nu hoppas vi bara att lillemans baciller försvinner lika fort som de kom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design