Magnus uggla

Oj va bra Uggla va igår! Han va helt suverän. Det blev en riktigt bra kväll igår, vädret va kanon, viiilken fin kväll det blev och Uggla va grym! Har väntat länge på att få gå på en spelning med han då jag gillar han starkt. Gillar hans texter, musik, hans låtar gör en glad och jag diggar hans sätt att vara. Tycker han verkar vara en stört skön människa, en kul människa som jag gärna hade haft i släkten, ngn som kan ordna det?;) Skämt och sido han är grym! Ser fram emot att få se mer av honom i Så mkt bättre. Kvällen igår blev kort o gott toppen det enda jag kan tycka som va lite negativt va att jag saknade en del gamla låtar men annars va det kanon! Jag kommer garanterat gå och lyssna på han igen om jag får möjlighet till det, utan tvekan :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design