Vårt vardagsrum

Ju mer jag kollar på vårt matsalsbord ju mer vill jag ha bort det.
Det passar inte in här hemma i vårt svart/vita hem överhuvudtaget. Hela bordet känns som en stor fläck som jag inte får bort.



Tv bänken ska bytas bort till en likadan vit skänk inom kort oxå och då är det bara ekbordet kvar som borde
bytas ut.

Tycker det är jätte fint med ekbord men inte hos oss. Här passar det inte in.





Vi hade nog lite för bråttom när vi bestämde oss för det här bordet. Nu när vi vet och har bestämt oss för en viss stil här hemma så måste det bort, thats it!
 
Ska ta och börja leta efter ett nytt bord på allvar nu och kanske att vi kan byta ut bordet i höst samtidigt som vi gör oss av med de fula gardinerna. Ha tröttnat på panelgardiner, nu vill ja ha vita raka kappor.

Ngt annat som jag stör mig oerhört på är listen ni ser till höger.
Den gör att vi inte kan ställa bordet i mitten av väggen. Det är ett riktigt irritationsmoment kan man säga.
Men man kan inte göra allt på en gång och golvet ligger inte på ngn priolista inom det närmsta=).

Nu ska här letas matsalsbord!


Kommentarer
Postat av: Christine

Kan ni inte måla bordet vitt då? :) För själva bordet är ju superfint!



Har en utmaning till dig i min blogg :)

2012-04-18 @ 20:02:11
URL: http://kirsten.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh visst är det drygt när man hakar upp sig på någon möbel som man bara måste få bort och in en ny typ PÅ EN GÅNG! just nu vill jag få bort våran spjälsäng som är träfärgad och få hem vår gamla som ska målas vit då den har tappat lite färg här och var.



Hoppas allt är guld med er! Kramar!

2012-04-18 @ 21:41:08
URL: http://www.linaslycka.se/
Postat av: Issa

Jag tycker det är snyggt, men som du säger. Mycket är svart/vitt och då märker bordet det ut sig vare sig man vill eller inte.

Jag kan köpa ert bord :)

2012-04-18 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design