Tråktisdag

Känner mig inte alls på hugget idag. Är extremt trött i kropp och själ, ont i huvud o hals. Va ute en liten runda innan och det va väldigt ansträngande att bara ta sig uppför en liten lutande väg. Pinsamt!
Så idag får det nog bli en vilodag från pw o träning(tror jag). 
Jag hoppas innerligt att det inte är dags för mer sjukdom nu, har så mkt att göra framöver och likaså händer det så mkt kul nu så jag har varken tid eller lust för några baciller!

Har fått upp gardinen i köket nu men jag är osäker på om jag gillar den. Nästa gng får det nog bli en vit tror jag.
Vill ha nya gardiner i vardagsrummet oxå och här behöver jag eran hjälp! Jag ha då tröttnat på panellängder nu och vill ha kappor, vita kappor. Ha sett det i flera hem och de ser lixom ut som vita, lite tunnare "rullgardiner" .  Vet ni vad jag menar? Vad heter det och vart kan jag köpa såna?

Kommentarer
Postat av: Marie Lundin

Hej Linda! Det finns en rullgardin på IKEA som heter "Enje". Kanske vad du är ute efter? Jag har dom i mitt kök och är jätte nöjd! :)

2012-04-24 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design