Lördag o festligheter

Igår var det fullt upp hela dagen. Jag o oliver startade dagen tillsammans med kusin o moster och en runda på stan. Det skulle nämligen framkallas lite kort mm.
Efter det tog jag på mig målarkläderna och en vägg är nu grundad och därefter bytte jag om till träningskläder och tog mig en joggingtur i skogen.

På kvällen stod det tjejfest på schemat och jag va sent ute i vanlig ordning. När skjutsen stod här utanför så stod jag fortf i underkläder o hade inte en aning om vad jag skulle ha på mig. Samma visa varenda gång. Likadant lär det bli imorgon. Har letat på nätet och i varenda affär efter en ny klänning till morgondagens galej men utan resultat. Ha letat efter en somrig klänning i ngn härlig färg som tex gammelrosa/rosa eller lila. Men tydligen finns det inget sånt nu utan nu är det bara vitt som gäller. Vitt är superfint men inget jag känner att jag vill ha imorgon, vill fira in våren med färg. Ska ge stan en sista chans imorgon tänkte jag annars så får det bli en tråkig svart klänning =/. 


gårdagens outfit


Här är några av tjejerna.
Alltid trevligt med tjejfest och denna va inget undantag.
När det blev utgång för vissa så traskade jag hem nöjd med kvällen.


Fina flickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design