Hemma hos oss

Då det är lite lite synd om mig idag så fick det bli en go hämtsallad till lunch. En GI sallad från Stigs. Tycker de har alldeles för mkt isbergssallad i och alldeles för lite ruccola. Annars en helt okt sallad!



Oftast när jag inte har ngn som helst ork till ngt så brukar jag fastna framför datorn. Idag är det inga undantag och nu sitter jag o slösurfar o drömmer mig bort bland kläder o inredning. Flyger iväg ganska kraftigt emellanåt och tänker att det ska jag köpa, o det o det o det o självklart det oxå. Sedan när jag ser saldot på kontot så landar jag ganska snabbt då jag inser att jag inte blivit miljonär den här månaden heller!  Men drömma får man ju göra.




Såhär ser det alltså ut nu efter att gardinen kommit upp. Det är en fuskhisskappa i lin som de sytt upp åt oss på Bikupan. Nu fattas det bara en snygg lampa och ngn snygg vit kruka i fönstret. Helst hade jag velat ha en vit Flowerpot lampa i fönstret men som sagt så ha ja inte vunnit på lotto på sistone så antingen får jag börja köra  operation-övertala-alex-att-vi-bara-måste-ha-en-flowerpot-bums eller köpa en annan lite billigare så länge.



Och såhär blev det med den nya tvbänken. Så nu ha vi äntligen fått bort en ful förstärkare plus boxen.



Ett flowermono hade väl varit fina fisken här uppe och likaså en annan soffa. Men en sak i taget!


Kommentarer
Postat av: Peter

Hallå snygging ;-)



Verkar som vi har någorlunda samma still på möbler och så :-)

Vi har också ett sådant vitt köks-/matsalsbord som ni har och även svarta stolar till. Från Mio alltihopa.



Sen är vi lite sugna på sånt ekbord och såna stolar som ni kanske ska göra er av med?! Är det fortfarande akutellt och när blir det isåfall? För oss är det egentligen mer aktuellt lite längre fram :-)



På tal om inget... Kan det va din gamla svarta golf som åker omkring här i Jönköping? Typ nån som har den där vi bor. Känner igen nr plåten. xgn616 eller nåt.



Kram

2012-04-25 @ 16:41:59
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design