3 år med riktig kärlek(varning för smörig text)

Jag gillar egentligen inte smöriga inlägg och jag brukar oftast försöka undvika sådana men ibland så bara måste man....få skryta lite.

För tre år sedan befann jag mig i halmstad, solen sken och det va riktigt varmt ute, påskafton skulle firas och det va uppdukat för fest o kvällen skulle sedan avslutas på mårtenssons. Just då hade jag inte en tanke på att jag skulle träffa han, min pojkvän och sambo, pappan till mitt barn och min stora kärlek här i livet.



Han är den finaste människa jag ngnsin träffat. Han har hjärtat på det rätta stället och glimten i ögat. Har heller aldrig varit med om ngn så händig, smart och uppfinningsrik människa som Alex. Efter 3 år tillsammans så fortsätter han att imponera. Känns som att det inte finns ngt som han inte kan, han kan banne mig allt och lite till.

Mycket har vi hunnit med under dessa 3 år tillsammans och mer kommer det att bli, våran resa har ju bara börjat. Och hur det nu än kan vara möjligt så älskar jag dig bara mer och mer för varje dag.

3 år tillsammans med världens finaste kille

Du gör mig såå lycklig



Du gav mig det finaste man ngnsin kan önska.



Tack för att du är just den du är och tack för dessa underbara 3 år och många många fler kommer det att bli =).
Älskar dig Alex ♥



Kommentarer
Postat av: karin

Finaste NI!!!!

2012-04-11 @ 07:57:37
Postat av: Sofie

Fint! Visst är det skönt när man träffar den där människan som man direkt förstår att man aldrig vill vara utan:)

2012-04-11 @ 13:08:33
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design