XXXLutz here I come

Intensivgympan gick mkt bättre igår än förra veckan. Det passet är verkligen riktigt jobbigt och har en del kluriga steg . Men måste säga att jag tycker att det är riktigt roligt.

Fick hem ett brev från Malmö för ngn dag sen och jag ska tydligen få en tid där på hudvårdskliniken. De hör av sig om ca 6 mån om en tid. 6 MÅNADER! Ja det gäller ju att vara ute i god tid.
Men gissa vad jag ska besöka då när jag är i Malmö?! Jo XXXLutz. Har tittar ut en hel del jag tycker vi kan behöva därifrån. Hoppas bara det ser lika bra ut i verkligheten som på It. Det får vi väl se om sisådär 6 mån eller mer....

Om några timmar är det helg för oss här hemma och vi får väl se vad den tänker bjuda på. Det enda jag vet är att Alex och hans pappa ska jobba här hemma (med vad kommer jag inte ihåg) sen ska jag o oliver på hockey tillsammans med bästa Karin. Sen får vi väl se vad vi fyller helgen med.
Nu måste jag sluta för det är pippi på de sju haven på tv =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design