Vill ha och vill ha... vill ha nytt badrum...

Vårat ena badrum är i stort  STORT behov av en totalrenovering. Men det är inget som vi kommer göra ngt åt inom den närmsta tiden, men man kan ju ändå spana lite och se hur man vill ha det när det väl blir dags för renovering=).

Jag vill ha vita kakelväggar med en svart "rand" i kanske mosaik från taket ner till golvet. Sedan vill jag ha svart golv. Förvånande att jag vill ha svart och vitt va? Nä men jag tycker att svart/vitt är riktigt fräscht och väldigt snyggt. Då kan man köra på handdukar, mattor och ljus i lite roliga färger istället.



vill även ha en inbyggd hylla i väggen
(bild från vivilla)


spegel med inbyggda lampor
(hafa)


hörnbadkar är riktigt fint
(hafa)



i det andra badrummet vill ha ha en sån här "takdusch"
(hafa)



likaså den här golvbrunnen vill ja ha i duschen
(drytrend.com)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-07 @ 12:50:55
Postat av: Linda

Vi renoverade till svart golv nu när vi flyttade... En liten varning bara: all sorts smuts syns på det apfort. Vattenfläckar likså... Men när det är nytorkat då är det snyggt ;o)

2011-09-07 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design