Vem är du? Känner jag dig?

Lite så känns det! Det har gått så lång tid nu så jag vet knappt vem du är, en hel vecka!
En hel vecka utan att blogga. Vet ju knappt hur man gör längre. Men tror inte att jag struntat i att blogga el ngt liknande, nej nej. Utan jag har inte kunnat pga att vi inte haft ngt internet. En viss grävare råkade nämligen ta sönder telefonledningen.
 
Det har varit tufft utan bloggen men nu är jag tillbaka med nya krafter. Ja man kan väl säga att jag är lite smått beroende av bloggen, behöver skriva av mig och lufta tankeverksamheten emellanåt.
Ett annat beroende jag framkallat är Wordfeud! Herregud vilken drog! Ja menar att vara hemnetknarkare är ingenting jämfört med det här. Jag är totalt såld.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design