Sudda sudda sudda bort din sura min. Munnen den ska skratta och va glad. Åtminstone om du jobbar i affär!

Vart har den här dagen tagit vägen?
Ha ändå hunnit med en hel del idag. Bla har vi varit på polisstationen och gjort pass till Oliver.
Måste säga det att jag förstår inte vf vissa människor har serviceyrken eller vad man nu ska kalla det. En av tanterna som satt bakom luckan där hade riktigt taskig attityd.
Det är likadant när man kommer in på Annelies och ska köpa ngt. Där är det en som jobbar som borde byta jobbkarriär. Det verkar som att man stör henne när man kommer in, kan riktigt höra henne sucka för att allt blev jobbigt för att det kommer in en kund. Det känns precis som om man ska behöva be om ursäkt för att man behöver köpa ngt. Ja menar ursäkta mig för att jag behöver ett puder och att du måste resa på baken! Nej vissa människor ska helt enkelt inte jobba med andra människor utan de borde placeras längst in på en industri så man slipper se deras surmulna miner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design