Back to the 90is


Mamma och Thomas håller nu på att rensa ut huset för fullt och alla våra leksaker från förr har åkt fram. Snacka om nostalgi när tex mina Femlingar och allt som jag hade till dem kom fram. Det va ett tivoli, deras hundar, sängar, sminkbord och deras storasystrar Trillingarna.


då min kamera är kaputt så lånade jag en bild av
www.sandili.se

Hittade även ett halsband med alla dessa fula nappar mm man hade hängandes runt halsen. Hur sjutton kunde man gå ut med det? och med tanke på hur min knippe såg ut så måste det varit tungt för nacken. Jag vet att jag hade tom små nappar i mina öronhängen. Hallå eller, körde tydligen på allt eller inget när det gällde den trenden.


från www.emilee.blogg.se

Ska hem till mamma idag igen för att gå igenom ytterligare en låda. Den här gng tror jag det va allt mitt lego. Älskade att bygga med lego och jag hade riktigt mkt. Men det va ju bara kul att bygga med lego inte att leka med det. Min specialitet va att bygga hotell. I slutet av min sk legokarriär så lekte jag mkt med ett lego som va lite mer flickigt. Tror det hete Paradise lego?! Ett litet sötare lego som va mkt i vitt och rosa. Vet ni vilket jag menar?
Längtar iaf till Oliver är så pass gammal så vi kan leka/bygga med lego=).

Jag undrar vad alla mina Tvillingböcker är, jag va en riktig samlare. Så fort jag fick lite pengar så sprng jag iväg till Bokia för att köpa en tvillingbok. De kostade precis 49 kr.Hade de flesta böckerna sm fanns då när jag läste dem. nr 1-60 tror jag det va. Sen hade jag några specialböcker oxå. Jag va ett stort fan! Gissa om jag blev överlycklig sen när de gjorde en serie av dessa böcker och nu går de faktiskt på tv igen men kan ju säga att det inte är lika bra idag som det va då!

Likadant med alla mina kulor, de måste ju ligga ngnstans. De enda jag hittat är stenkulorna. Går ju inte att förvara de fina kulorna tillsammans med stenkulorna lixom. När jag gick i fyran så spelade varenda unge på hela enehagsskolan. Hela sandlådan va proppfull med olika banor på alla raster.Spelar man kula nu för tiden? Om inte vf? Det är ju super kul och tom jag skulle kunna tänka mig att göra upp en bana eller två=)

Åhh vad jag vill vara liten igen för en stund så jag kan leka med allt roligt igen!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha!

MAmma har sparat alla min anappar också =). Oscar tycker de är superspännande så det är bra att de kommer till nån nytta igen ;o).



Men helt sjukt att det las pengar på det överhuvudtaget, undrar vad vi kommer köpa till herrarna som är "inne" men helt onödigt??

2011-09-11 @ 10:34:56
Postat av: Malin

Åh, jag minns verkligen när vi spelade kula och alla banor som var gjorda! Och napparna, haha! Vilken grej det var ;)

2011-09-11 @ 20:59:26
URL: http://moojliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design