Så många stora frågor utan några svar

Vart är det fina vädret? Trodde det skulle va fint väder hela veckan med en sisådär 19 + grader. Å idag e det då inga 19 + iaf.

Sitter och funderar på hur jag ska lägga upp resten av dagen, måste nämligen åka å handla och gå ut med casper inom kort. Och jag funderar då på vad som är smidigast, ska ja ta med barnvagnen och gå ut med casper och sen lämna han hemma och gå bort till kvantum eller ska jag ta barnvagnen och gå en runda med casper och sedan ta bilen bort istället? Ja det är den stora frågan!

Sedan kan jag inte riktigt bestämma mig hur jag ska göra med mitt hår. Ska jag låta det växa nu eller ska jag klippa det kort igen? Ännu en mega svår fråga!

Ja ni märker ju, ilandsproblemen bara haglar över mig idag!



senare ikväll ska det här lilla busfröet få sig ett bad
och jag vet inte vem som tycker det är tråkigast - han eller jag?!
Det är nog det jobbigaste med att ha en bichon frisé, just pälsvården.


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tackar!



Haha ja detta hår, kort långt, brunt ljust haha jag velar alltid fram o tillbaka men nu förtillfället så ska det bli lååångt och vara mellan/mörk brunt!



Hoppas allt är förträffligt med er!Kramar

2011-09-29 @ 10:03:24
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design