måndag


dessa fina tjejer var jag ute med i lördags ♥

Alex va i halmstad i lördags så då blev det tjejfest och ett besök på harrys.
 Harrys är som det är men kul att komma ut och dansa lite.men det va ganska folktomt ändå. Ett tag kändes det som om jag och kusinen stod själva på dangolvet.
Alltid roligast på förfesten men en kul grej på harrys va att vi fick träffa josses fina pojkvän, en riktigt trevlig prick!

Ha skrattat åt en hel del annat som bla Cam klämde ur sig på harrys men det kan vi ta en annan dag=)
tyvärr måste jag väl säga så slutade inte kvällen på harrys utan det va ju efterfest oxå vilket jag ångrar skarpt att vi följde med på!!!

Idag blir det till att umgås med min myskille sedan får det bli fredagsmys ikväll med mina älsklingar då vi inte hade ngt fredagsmys i helgen♥


en och annan situps hade kanske behövt här ja =)


Kommentarer
Postat av: josse

så fina bilder på oliver!! :) och tack för i lördags..hade jätteroligt!! måste vi göra om snart igen tycker jag :)

2011-09-26 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design