Jag har fått dille.. totaldille

Jag har fått totaldille på renovering och inredning. Kan inte sluta titta på nya möbler till oss. och nu har jag fått för mig att jag vill inte ha ek i sovrummet längre. Utan nu vill jag ha en ny sänggavel i vitt. Har självklart hittat en jag vill ha. Sovrummet är egentligen ingen prio just nu men ändå. Nu ska jag bara övertala Alex att vi ska göra om i sovrummet OXÅ.



en gammal bild på vårt sovrum eftersom kameran är sönder..hrmpf
Nu ha vi två sängbord i ek jämte och sedan en byrå vid väggen vid fötterna
Skulle bli supersnyggt med en vit säng och sängbord till våran tapet

Operation övertalning alex is on!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha håller tummarna för mission övertalning!

Älskar också inredning just nu, snäppet efter barnkläder/leksaker. Vill bara ha huuuus nu så jag kan sätta igång! :D

2011-09-06 @ 16:30:38
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Lina

:)



Jarå jag kollar för fullt, kommit fram till att hemnet.se är grymt beroende framkallande. Dock så blir det att ligga lite kallt eftersom vi inte har de ekonomiska medlen som vi vill ha för att besanna drömmen om hus än, vi har börjat spara och sen blir det att jobba ett år för mig så vi hinner få ihop en bra summa. :) Men inom 2 år ska vi stå med hus det är ett som är säkert, men jag kollar och drömmer och vem vet kanske dyker ett drömhus upp som kan passa vår budget innan dessa 2 år :)



Åh tackar, eran lilla goding är ju också helt bedårande, han är så himlans charmig och ser så glad ut på alla bilder! :D



Kramar

2011-09-06 @ 23:01:50
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design