Växjö

Idag har vi, jag cam o Oliver närmare bestämt varit i växjö och hälsat på Mala. Det blev först en lunch på samarkand där jag sprang på en gammal vän som ja inte träffat på ett par år, trevligt värre. Ngn vidare shopping blev det dock inte bara ett par byxor å en dreggelgrej från Name it. Sen åkte vi hem till Mala o Sene för en fika. Tyvärr blev inte besöket så långvarigt då vi märkte att Oliver hade feber.
Nu sover äntligen mini o nu sitter jag o väntar på att alex ska komma hem från jobbet för när han gör det ska jag ta mig ett glas vin!




Efter Bor på vägen till Växjö så blinkade flertalet lastbilar till oss. Vilket oftast betyder en sak: trafikkontroll! Å så va det och vilka blir självklart invinkade om inte vi. Jag blir skitnervös av ngn konstig anledning men cam däremot blev snarare glad, hon måste va den enda som blir glad av att bli stoppad av polisen! Åh åh ngn av dem kanske är min blivande man!?! Men till hennes besvikelse så va det inga direkt bra-framtida-män-objekt där. 
Kanske nästa gng Cam!?!



På Grand samarkand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design