Ullared tripp

Fredagen försvann snabbare än kvickt. Fick nämligen ett erbjudande som ja inte kunde tacka nej till. En tripp till Ullared;).
Skulle egentligen åkt dit med tjejerna om ngn vecka men när mamma ringde och frågade om jag ville följa med behövde jag knappast ngn längre betänketid. Och vem säger att man inte kan åka snart igen?!
Så nu är jag iaf igång med julklapparna vilket känns bra gött. Det blev även lite påslakan, gardiner, leksaker till Oliver och annat smått o gott som fick följa med hem, inte en endaste onödig grej;). Men pga att det va så satans mkt folk där igår så känner jag att jag inte riktigt hann med allt jag ville så en tripp dit igen om ngn vecka är nog inte helt fel!



Hittade årets jul(ljus)stake som ska vara på köksbordet
gillade även förra årets så tror den får vara kvar den oxå fast i ett annat rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design