Trädgård? Vilken trädgård? Vi kör på sandlåda!

Har jag sagt att vår trädgård är totalt uppgrävd?
Finns knappt ngt gräs kvar.
Alex och hans pappa har jobbat för fullt i ett par veckor med att gräva upp trädgården och fixat och donat.
De hade lånat ngn sån här minigrävare som de använde och helt ärligt så tror jag att alex njöt av att köra runt med den. Han va som en liten pojke i sandlådan kan man säga bara att det här var i större, mkt större version.


våran fd uteplats eller ska jag säga våran kommande altan?
här förbereder de inför vårens bygge, våran altan.



Nästa år kommer de ske stora förändringar på utsidan.
Först och främst ska huset målas vitt. Med svart liggande räcke på balkongen.
Sedan ska det byggas ett stort trädäck här på baksidan och sen (vet ej om det sker till våren) ska det öppnas upp för ett uterum.

Jag kan se mig själv ligga på vårat trädäck i en solstol framför vårat nymålade hus med en stoor paraplydrink i handen och bara njuta!
Tjo flöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design