Julen är här...

..ok kanske inte riktigt än men snart så!
Längtar så mkt efter att få pynta, baka julgodis å pepparkakshus mm. Alex är värre än mig
när det gäller pyntningen. Vi pratade om julen för ett par v sen och han ville sätta upp gran mm redan i början av november. Och även om jag är lite pyntgalen och lite väl tidig när det gäller sånt så sätter jag faktiskt stopp där.
Det är lite väl tidigt! Granen får vänta tills i slutet av nov början av dec, om jag nu kan hålla mig så länge!=)

Tycker det ska bli mkt mer roligare med julen nu än innan, nu när man har en liten oxå. Ska bli så roligt och se hur Oliver reagerar på tex Jultomten. Detta året lär han väl inte hänga med så mkt men längtar efter att verkligen få ge han den här härliga och pirriga känslan som barn ska ha inför julen!
Ska börja köpa julklappar snart oxå. Har redan tänkt ut några st som jag ska köpa men det gäller ju att dela upp det lite, med tanke på att jag inte har en sjö att ösa pengar ur varje månad just nu. Inte för att jag har det när jag jobbar heller men då finns det ju iaf lite mer att röra sig med. Som sagt ska ta och börja lite smått nu så är man iaf ute i god tid.
Ngn som börjat köpa julklappar än?



åh vad jag längtar efter att få börja förberedelserna inför julen=)



Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är galen! :)

2011-10-05 @ 16:09:42
Postat av: Lina

mys mys mys! älskar också julen och allt pynt, dessvärre (eller kanske turligt nog) är inte min sambo av samma kaliber och håller mig därför inom ramarna vad han tycker är acceptabelt, tex att granen inte får komma upp förrän slutet av november om jag fick bestämma så skulle den helst upp så fort snön kom, haha! Julklappar har jag börjat köpa har väll 3-4 st klara men i år ska jag försöka kontrollera mitt julköp lite bättre förra året så fick Nathalie för tok för mycket var väll en sisådär 20-30 julklappar (bara av oss!) tog ju en evighet att öppna så nu ska jag försöka begränsa det till 10 julklappar per barn och sen får ju mormor och morfar o övrig släkt fylla på med resten :P Hoppas allt är kung med er! kramar

2011-10-06 @ 13:06:39
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design