Fängelse i 2 år o 3 mån

om några timmar befinner jag mig hos tandläkaren. Kan ju villigt erkänna att jag vet bättre saker man kan göra en lördag. Är ju inte ngt större fan av tandläkaren direkt, inte för att jag har tandläkarskräck utan jag gillar dem helt enkelt inte.
De senaste åren jag varit där så har det gjort förbannat ont varje gng, mkt pga de jäkla visdomständerna, det har tom förekommit en o annan tår och sen när de fått mig o gråta då är det precis som deras mission är klart för då ska man betala för det oxå. Misshandlad och sedan rånad -  inte ok! Nej jag gillar inte tandläkare och hade de utövat sin sk karriär på gatan hade de fått fängelse!



hade det varit ngt annat jobbigt jag skulle göra hade jag sagt att det är bara att bita ihop.
men då är det ju knappast ngn ide att gå dit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design