Barret är en svårklippt nöt

Mitt hår och frisyr är ett återkommande ilandsproblem hos mig. Ja velar framochtillbaka hela tiden.
Helst av allt skulle jag vilja ha långt fint hår med lockar. Men det är lika bra att jag inser att jag kommer aldrig få ngt hollywoodsvall. Har lixom inte håret för det!
Ibland ångrar jag att jag började experimentera med mitt hår från början utan jag skulle låtit det va långt och inte börjat klippa upp det osv. Men samtidigt vet jag ju att jag inte kan ha långt hår i längden (höhö).
Så nu får jag istället försöka hitta en frisyr som passar mig, mitt hår och min ansiktsform.  Men vilken frisyr är det då? Jag har ingen aning o jag bestämmer mig för en sak en dag o ändrar mig nästa dag. Skulle behöva ngn som sa till mig att du ska ha den här frisyren punkt och slut! 

Har sett ett par tjejer som har skitsnygg frisyr, en som jobbar på a6 och en på xxxlutz. Varje gng ha jag bett alex att gå fram o ta ett kort på dem som ja kan ta med till min frisör men han ha vägrat. Vilket är förståeligt för det kanske är lite stalkervarning på det eller?

Just nu har jag fått för mig att jag inte passar i sidbena som jag haft de senaste åren och ska df klippa hellugg. Vad tros om det? Annars är jag väldigt inne på bobfrisyren jag klippte i vintras fast ännu lite kortare. Det är så svårt, bara för att det är snyggt på andra behöver det ju inte betyda att det är snyggt på mig.
Hur som haver jag vill ha en ny frisyr o det nu, men vilken?!

  
detta är två frisyrer jag skulle vilja ha
en på måndag-onsdag o den andra torsd-sönd


Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad roligt! Stort grattis! :)



Ja de börjar faktiskt bli riktigt lika varandra, ska försöka hitta bilder och lägga upp brevid varann så man ser lättare :P



Oj ja du håret har man långt vill man ha kort, har man ljust vill man ha mörkt har man lockigt vill man ha rakt, haha dagens stora ilandsproblem just nu försöker jag förgäves få långt hår igen, men mina naturliga lockar har jag tyvärr aldrig blivit kompis med så plattången är min kära vän.



Hoppas allt är kung och att den glada känslan håller i sig! :D

2011-10-12 @ 20:44:10
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Christine

Men se där då har jag en ny funktion att använda :) Skoj!



Grattis! Vad roligt! Tänk om mitt jobb kunde erbjuda mig detsamma! De behöver tydligen folk där så hallå här är jag med utbildning som ekonom i bagaget ;)



Skulle också behöva klippa mig. Mitt hår har gått av, dessa hormoner alltså ska de aldrig ta slut? Eller så är det Thilde som dragit av det. Men snyggt är det inte, man försöker att peta in det men så åker det ju ur och nä. Jag gillar den första frisyren bäst :) Men du passade i boben du hade sist!

2011-10-13 @ 13:23:10
URL: http://kirsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design