Lägg ägg va!

När jag körde hem ifrån träningen igår så hände ngt när jag körde över bron på lagastigen(ha tappat namnet).  Jag gick ngt på rutan o först förstod jag inte va det va utan jag tänkte att ngn kastat en snöboll på rutan. Men det är ju lite svårt att kasta snöbollar utan snö!?
Förstod sen att ngn kastat ägg på bilen, om inte annat kunde jag se det på kladdet på rutan. Vet att för inte så jätte längesen så fick en jobbarkompis oxå ägg kastad på sin bil precis på samma ställe!
Så frågan är om det bor några värphönor med en jäkla kraft i muffen(ja ursäkta språket) i tunneln eller så är det bara några luffare som köper alldeles för mkt ägg o inte har ngt som helst till liv! Vilket som så lider jag med dem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design