Klipp te mej

Igår va casper hos barberaren. Jag va riktigt avundsjuk på att han skulle få gå och klippa sig. Jag är i stort behov av ett besök själv oxå nämligen. Tyvärr går det ju inte att klippa sig längre så df får jag nöja mig med att klippa lugg. Yes jag är väldigt sugen på att klippa lugg. Ha hittat ett antal bilder på hur jag vill att min kalufs ska se ut, precis så tjockt hår och så stylat vill jag att det ska vara.En del av mig tror ju att bara för att personen på bilden ser bra ut med den frisyren så passar den på mig oxå.
Vi får se helt enkelt när det väl blir av och känner jag mig själv, vilket jag gör rätt bra så kanske jag kommer ut med en helt annan frisyr än jag tänkt mig från början. Men vilket fall som helst så tänker jag iaf inte göra en Britney som casper gjorde även om det kanske skulle vara rätt behövligt för min kalufs oxå!



casper är inte helnöjd med sin nya frilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design